Szállítás, fizetés, garancia

SZÁLLÍTÁS


A megrendelt termékeket az MPL kézbesíti. A szállítás a megrendelés elfogadásától számítva általában 4-5 munkanapon belül történik, de előfordulhat a hosszabb elkészítési idő is. A megrendelt termékek pontos feladási dátumáról email értesítést küldünk.

A kiszállítás hétköznap 8-17 óra között történik, ezért arra kérjük adjon meg egy olyan szállítási címet, ahol át tudja venni 8 és 17 óra között. A csomag feladásáról e-mailben küldünk értesítést.

Amennyiben a kiszállítás sikertelen a kézbesítő hagyni fog egy értesítést.

A kiszállítás díját a mindenkori rendelési összeg alapján számolja ki a rendszer a pénztárnál.

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére kiskunhalasi székhelyünkön. A termék elkészülése után e-mailben fogunk értesíteni. Cím: 6400 Kiskunhalas, Erdei tér 4/a (a termék átvétele egyeztetés alapján lehetséges).


FIZETÉSI MÓDOK


Megadott számlaszámra előre utalással

Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérőt küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelés szám bemondására is szükség lehet, ezért kérjük jegyezd fel azt.

PayPal használatával

Amennyiben rendelkezel PayPal regisztrációval, bankkártya adataid megadása nélkül vásárolhatsz online áruházunkban. A megrendelés átvétele illetve kiszállítása a sikeres fizetés után lehetséges. Nincs még PayPal-od? Regisztrálj most!


GARANCIA

  • A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos/azonos egyezését.
  • A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk.
  • A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék/ek kézhezvételt követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mail-en!
  • Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.
  • A tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
  • Elállás joga: Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Többszöri elállás esetén a Megrendelőt a DeltaBOX Webáruház kizárhatja vásárlói közül.
  • Méret-csere esetén a Megrendelőt terhelik az áru visszaszállításával és újbóli kiküldésével kapcsolatban felmerült költségek.
  • Az Eladó a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően kizárólag abban az esetben köteles a vételárat a Megrendelő részére visszafizetni, ha a terméket nem tudja a Megrendelő számára megfelelő termékre kicserélni.